יום שני, 6 במרץ 2017

היכונו לנסיכות


כבר קנינו כרטיסי טיסה. היינו אמורים לטוס לברצלונה. כל כך אמורים שלא טרחנו לחפש מלון. מה יכול להיות? פברואר, ברצלונה, כמה מסובך זה כבר? הגענו לשעת השין. בלילה, קצת לפני אחת, בעודו יושב על המחשב, אומר לי בן זוגי: משהו לא בסדר עם המחירים פה. הבנתי שהוא מחפש מלון. נגשתי וראיתי שמדובר ב 20,000 ש״ח לארבעה לילות.

לאחר בירור מהיר, הבנו שנפלנו קורבן לביש מזל רציני. מי היה מאמין, אבל בדיוק בדיוק בתאריכים שלנו מתקיים בברצלונה כנס מובייל עולמי ויחיד מסוגו. אין חדרים, אין אייר בי אנד בי. אין. נותרנו בארץ. 

הדבר החיובי היחיד שיצא מזה, הוא שהתחפושות לבנות שלי כבר מוכנות. מרגע הזמנת הכרטיסים התחלתי לעבוד עליהן וסיימתי בדיוק ברגע שהבנתי שלא נוסעים. אז לפחות זה. אכן, ובדיוק כמו שהכינו אותי, ילדות בנות שנתיים וארבע רוצות להתחפש לנסיכות. מזל שהן אחיות, מזל שהן טובות אחת לשנייה ומזל שהיה ברור לשתיהן מי זו מי. האחת אלזה והשנייה אנה. צילי וגילי, זו וזו. 

אתהמדריך המלא טרם הספקתי לכתוב, וסביר להניח שאם אתחיל, אסיים בשנה הבאה. הגזרה מורכבת והבדים בדי סריג נושמים ולא קלים לתפירה (שאלוהים יעזור לי, אני רואה את התחפושות הסינתטיות האלו שמוכרים וישר מתחילה להתגרד). אגב, בצבעוניות אחרת התלבושת של אנה הופכת לשלגיה וזו של אלזה יכולה להחליף כמעט כל נסיכה לובשת גלימה. 

מה שכן, לא שכחתי. אני חייבת לכן חוב על שנה שעברה. הנה הגזרה שאתה הכנתי תחפושת ספיידרמנית שיקית לרומי (שהיתה אז בת שלוש אבל התחפושת עדיין יושבת עליה יופי טופי). בגדול מדובר בגזרה לטייץ וגזרה לחולצה עם פרללה (המבין יבין) בגובה המותן. את החולצה הזו תפרתי במהלך השנה האחרונה בשלל צבעים וסגנונות, והטייץ פשוט ומגניב.

אז יאללה. נפגש אחרי החג המשוגע הזה ונחזור לעשות בגדים אמיתיים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה