יום ראשון, 1 במרץ 2015

פורים בדקה ה-90


מסתבר שבגן שלנו פורים הקדים בשבוע. ידעתי שהשנה אנחנו הולכים על חתולה (וליתר דיוק, בלשון הבקשה, חתולה
שחורה עם קצת ורוד…), אבל חשבתי שיש לי עוד שבוע שלם. מה שקרה זה שביום חמישי האחרון גיליתי שהמסיבה היא
למחרת, ומלבד אוזניים וזנב ורודים לא היה לי כלום. אני מודה, חתולה זה פשוט, אבל השנה רציתי פשוט. ראשית, כי
אני עדיין בחופשת לידה, ושינה רציפה של למעלה משלוש שעות אינה בנמצא. שנית, אני לא חסידה של תחפושות
מורכבות ואוהבת את הקזו׳אליות שתחפושת טובה, בעיני, צריכה להעביר.


בכל מקרה - בד שחור, נייר ומספריים - והכנתי לילדה בגד גוף שחור. בתחילה הכנתי אחד מלייקרה שחורה מבריקה עם
שרוול ארוך. לאחר שהקשבתי לתחזית הכנתי אחד נוסף, מטריקו עם שרוול קצר. את הארוך קיצרתי, חתכתי באמצע
והפכתי אותו לקרדיגן לשעות הקרירות של הבוקר. מודה, גימורים לא היו, לא היה לי זמן. מי שחשקה נפשו בגימורים
ללייקרות ובגדי גוף יכול להנות מהסרטון הזה:




אז היו לי בגד גוף, גרביון, אוזניים וזנב. אבל הרגשתי שמשהו חסר. לקח קצת, אבל לפתע הבנתי מה זה. חצאית טוטו.
למה? למה לא בעצם?
נזכרתי בגעגוע בחצאית טוטו קטנה וחמודה שהכנתי עם חברתי טניה בימים שעוד היינו מכינות תחפושות יחד, ודחף
בלתי נשלט להכין חצאית כזו בעצמי תקף אותי. אמנם הקשר בין חתול לחצאית טוטו הוא מיקרי בלבד, אבל תכלס, כל
הפורים הזה הוא בסך הכל תירוץ ללבישת חצאית טוטו (לפחות בצד שלי של המשפחה). מדובר במדריך קצר ופשוט
שמגיע אליכן באיחור מה, אבל מוטב מאוחר מלעולם לא… דרושה חתיכת טול גזורה לריבועים, כמה שיותר יותר טוב,
ורצועת גומי למותן. וזהו.  
לוקחים כל ריבוע ומקפלים פעמיים, למלבן ואז שוב לריבוע, אבל לא בצורה מדויקת, שיהיו כמה שיותר שפיצים בולטים,
ומניחים אותו על סרט הגומי.
וכן הלאה וכן הלאה..

מחברים בתפר תוך כדי מתיחה של סרט הגומי.


ככל שנחבר יותר ריבועים כך החצאית תהיה מלאה ותפוחה יותר.


וכך בערב אחד נוצרה לה חתולה רקדנית (עם קצת ורוד).

פורים שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה