יום שני, 15 בדצמבר 2014

תיק טוט - כדאי להתפתות

בשלהי החודש התשיעי..   מבלי לשים לב, הזמן רץ, ואני אוטוטו יולדת. לא מדובר בגזרה חדשה, אלא בילדה חדשה. החודש האחרון היה קשה משחשבתי שיהיה, ולכן התעכבתי, כיוון שתכננתי לשחרר את הגזרה הזו מזמן…
אז עכשיו, כשהכל מוכן, ועדיין לא ילדתי כמובן, קבלו את התיק הראשון בסדרה של תיקים שתצא בחודשים הקרובים. הוא מופיע באתר תחת הכותרת ״בקרוב!״ כבר תקופה. אז סילחו לי על העיכוב, הרי הוא לפניכם בתוספת סרטון באורך של כמעט פיטצ׳ר (טוב, הגזמתי, מדובר ב 20 דק׳, אבל עדיין יצא סרטון לרצינים בלבד). 
חידושים והפתעות: פרזולים. מה זה? כל האלמנטים המתכתיים בתיק. את כולם ניתן לקנות בקנולר או באקהאוס (שתי חנויות תל אביביות המתמחות בתחום. כיף להרכיב אותם, ולהרכבתם דרוש מרצע פשוט ופטיש או מכונה נפלאה כמו שלי המופיעה בסרטון.לחילופין, קפיצה קטנה לכל בית עסק בדרום תל אביב המתמחה בכפתורים ובלולאות, דוגמת אלי זייתוני ברחובהשומר 4, ואתם מסודרים.
ניטים: לא רק בצבע אחד.
עור. אף שאני עובדת הרבה עם עור, אני לגמרי בעד דמוי עור על כל סוגיו. בדגם הזה תוכלו לשלב אחד מהשניים ברצועות וברצפת התיק. בכל מקרה, כדאי לוודא שהחומר שבחרתם מספיק חזק ויציב.  בסרטון הדגמתי כיצד להשתמש בהקשחה פנימית. בפועל אתם יכולים לחבר את ההקשחה גם בחלק החיצוני. זה נראה נהדר כשלחלק התחתון של התיק מחוברת חתיכה מעור (גם זה מודגם בסרטון).תכל׳ס, שתי האופציות עובדות מצוין.
הדבר החמוד הזה בתמונה נקרא כפתור משטרה (גם אותו ניתן להשיג היכן שציינתי למעלה). זהו פתרון יפה ואסתטי המתחבר נהדר עם שאר הניטים בתיק.    
האמת שהרעיון לתיק הזה נולד מתיק שרציתי להכין לבן זוגי על מנת שיהיה לו במה לשאת את חליפת הגלישה שלו בדרכו לים וחזרה. איכשהו נוצר תיק סופר נשי שמדבר בשפה אחרת לגמרי. הוא עדיין נושא את חליפת הגלישה באותה שקית של שטראוס, אבל לי יצא אחלה תיק מהסיפור הזה.  
הדבר החשוב ביותר הוא לא להירתע מלהתמודד עם דברים חדשים שאין לכם נסיון בהם. 
אני, לדוגמה, מאוד חששתי להצטלם בחודש תשיעי. והנה, אומנם ישבתי 90% מהזמן, לקחתי המון הפסקות אוכל והיה לי חם בטירוף, למרות שהיה יום קריר וגשום, אבל הצלחתי להפיק סרטון חדש. אז אם אתם לא רואים אותי מספיק, תדעו שזה כיוון שהחלטתי לפנות את הפריים לטובת התיק… 
אז מה בסרטון? 
כיצד מחברים ניטים, תיקתקים ואת כפתור המשטרה. 
כיצד מחברים ביטנה לתיק בצורה מקצועית.
כיצד מקשיחים רצפה של תיק.
ובקרוב יעלה סרטון קצרצר המתאר כיצד מכינים תא פנימי עם רוכסן.
נפגש שוב כשאהיה + 2. 
ב ה צ ל ח ה!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה