יום שבת, 1 בנובמבר 2014

חצאית מכנס

חצאית-מכנס הינו פריט לבוש ייחודי אשר ליווה אותי בנעוריי. נזכרתי בו לראשונה כשניתקלתי בתמונתה של בת דודתה של אמי, יושבת על הגדר בחצאית-מכנס סגולה ובגופיית פסים. התמונה לא הפסיקה לקנן בראשי. מעבר לזה שממש רציתי להשיג את אותה חצאית-מכנס ואת אותה גופייה, נזכרתי במגוון חצאיות-מכנס אחרות שהיו לי בתור נערה. כאלו מקורדורויי עם קפלונים עמוקים, כאלו מצמר משובץ, והיתה גם אחת שלמעשה היתה אוברול עם שלייקס חמודים שהתחברו אליה.


בשלב הזה, נכנסתי לפינטרסט ועלעלתי בשלל חצאיות-מכנס בסגנונות שונים, עד שלבסוף נכנסתי למוזה והכנתי אחת בעצמי. בזו שלי יש כיסים וגם קפלון אחד עמוק מקדימה. הכנתי אותה מבד בוקלה נעים ולבטנה בחרתי בבד משי עדין.
את הגזרה לחצאית-מכנס של גזורות תוכלו למצוא כאן

מתוך הפינטרסט של גזורות
אז אם חשקה נפשכם בחצאית-מכנס סתווית שכזו, גשו למלאכה. הורידו את הגזרה ובעזרת סרטוני ההסבר תוכלו לעצב לכם אחת דומה. לנוחיותכם מצורפים שני סרטונים. הראשון מפרט את דרך תפירת הכיס. אגב, סרטון זה שימושי בעבור כל כיס בגזרה שתרצו לתפור. הסרטון השני מדגים כיצד סוגרים את הקפלון בחלק הקדמי. לחיבור רוכסן נסתר בצד שמאל כבר העליתי כאן סרטון הסבר בעבר וכנ״ל לגבי חיבור העיבוד/בטנה, אבל גם הם מופיעים שוב כאן, לנוחיותכם. אגב, אתם לא חייבים לחבר בטנה, גם עיבוד יעשה את העבודה מצוין. אם אתם בוחרים בבד חורפי, כמו צמר למשל, בטנה תוסיף לנוחות ולחמימות של הבגד.
מה עוד מתבשל? אני עובדת בימים אלו על קולקציית תיקים שתעלה בקרוב.. בינתיים גזרו. תפרו ותיהנו, ואל תשכחו לכתוב לי ל gzurot@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה