יום שני, 5 במאי 2014

בגד גוף חצי חצי

אני אוהבת בגדי גוף. אוהבת מאוד. בהוויה הכי ראשונית שלו, בגד הגוף לוקח אותי לגיל 14 בערך. איפשהו בין סוף שנות השמונים לתחילת התשעים. אסיפת כיתה, יום שישי בערב. אני וארבע חברותי הטובות (בגיל הזה תמיד יש אינפלציה של חברות, אבל במקרה הספציפי הזה באמת היינו חבורה של חברות טובות) לבושות בבגדי גוף, כל אחד מהם בצבע אחר כמובן, מכנסי ג׳ינס ליוויס 501 ונעלי עקב. היינו מחליפות ביננו בגדי גוף וקובעות שבועות מראש מי תלבש איזה בגד גוף לאיזה אירוע. כמה יפות הרגשנו. כמה יפות היינו. בגד הגוף החל כפריט לבוש מעולם הקרקס, האקרובטיקה והריקוד. כבר אז, בשנות העשרים והשלושים, השפיע בגד הגוף על עולם האופנה, אבל עיקר ההשפעה היה על מראה בגדי הים, שהיו עשויים חתיכה אחת. בשנות החמישים הוא קיבל משנה תוקף גם כפריט פונקציונלי לצורך אימונים ספורטיביים, אבל רק בשנות השבעים, עם שגעון הדיסקו, הפך לפריט ״סטריט וור״ מובהק. בשנות השמונים הפכה אותו דונה קארן לפריט חובה בכל מלתחה נשית שמכבדת את עצמה. השילוב של בגד גוף עם ג׳ינס החזיק מעמד עד אמצע שנות התשעים ואז גווע, כמעט כמו כל רעיון אופנתי אחר.

צילום: מירב בסון   דוגמנית : רוני דותן 

בשנים האחרונות חזר בגד הגוף לאופנה, ומאז הוא מלווה אותי כל השנה. עכשיו, כשגם את רומי בתי, בת השנה פלוס, אני מלבישה בבגדי גוף קטנים וחמודים עם שלל ציורים והדפסים, אני נהנית ממנו יותר מתמיד. כששתינו בבגדי גוף אני מרגישה כאילו אנו שתי ילדות שובבות, מסתובבות עם בגד גוף נעים ומלטף ומעליו טייטס, טרנינג או חצאית. כזה הוא בגד הגוף בעיני - בעל קריצה סקסית, אך גם שובב וילדותי וטומן בין חוטיו ריח נעורים.


צילום: גזורות באינסטגרם  
את בגד הגוף ״חצי חצי״ של גזורות, בחרתי לעצב כך שבקלות אפשר יהיה לשנות ולסגנן אותו, כל אחת כרצונה. את חלקי הגב בגזרה ניתן לחבר לחתיכה אחת אם מעדיפים לוותר על התחרה ולדבוק במראה קלאסי ואחיד. הגזרה כפי שהיא מאפשרת שלל אפשרויות ושילובים, ומי שבקיאה ולו במעט ברזי התדמיתנות, תוכל להמשיך ולפתח ממנו שלל בגדי גוף מחמיאים.


ולא יכולתי שלא לסיים בבגד הגוף השערוריתי משהו של ביונסה, מלכת בגדי הגוף, מהופעתה האחרונה בגראמי עם ג׳יי.זי.. גו ביונסה!

ynaija.com

אין עליה
אני מצרפת קישור לסרטון של גזורות, המראה, שלב אחרי שלב, תפירת בגד גוף ״חצי חצי״. עקרונית, הסרטון הזה הוא לא למתחילים. יחד עם זאת, אני מציעה לכל אחת לצפות בו, ולהחליט בעצמה. לפעמים שווה לנסות לקפוץ למים. מה לעשות, בגד גוף לא קונים במכולת (רק באמריקן אפרל, אבל תכלס, מה זה שווה אם לא הכנת אותו בעצמך?!)


אגב, גם את חצאית הטול שבתמונה ניתן להכין בקלות והיא אינה דורשת גזרה כלל. את הסרטון העלתי בפוסט קודם, אבל כדי להקל עליכן, תוכלו להגיע אליו ישירות מכאן.



להורדת הגזרה לבגד הגוף חצי-חצי, לחצי כאן

חג שמח, אורי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה